מכירה ארבעה חדרי שינה, Playa de l'Este, La Habana, קובה, calle 11 playas del Este

מכירה - Cod. 41163

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 160 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: terra

קאזה קובה - הוואנה בפלאיה דה ל'אסטה 900 מטר מהחוף היפה ביותר בהוואנה. 3 ק"מ מגואנאבו ו -12 ק"מ ממרכז הוואנה. בית נפלא עם גינה גדולה.
יחידות הדיור ממוקמות במתחם של כ -70 בתים, שנבנו על ידי חברה איטלקית, בבית המשותף יש בריכת שחייה גדולה, בר, חדר כושר, חנויות, קונסיירז ', שירות אבטחה 24 שעות ביממה.
הדירה למכירה, בשטח 150 מ"ר (שמקורה באיחוד של שתי דירות נפרדות ושוות בשטח 75 מ"ר; ניתן להחזיר אותה בקלות לשתי יחידות נפרדות) ממוקמת בקומת הקרקע, במיקום פינתי ונוף מרהיב לים. מכל חדר. מורכב 4 חדרי שינה מרוהטים באלגנטיות עם ריהוט יפה מאוד יציב בעץ טהור (טיק אינדונזי) ואביזר יקרים, 2 חדרי אמבטיה עם מקלחת, 2 ארונות, מחסן 1, כביסה מאובזרת, Splendid מובנה במטבח עם גימורים ו העליון בשיש, סלון גדול ומרוהט בכל פרט, גימורים איכותיים וערך (התמונת להראות הפרטים הללו).
כל מכשירי החשמל הם מהדור האחרון: (מקרר עם מקפיא, טלוויזיית LED בגודל 40 אינץ 'עם חיבור לוויני, (צפייה בכל הערוצים הבינלאומיים, כולל זה האיטלקי); תנור גז מובנה בטוח, מערכת מיזוג אוויר גרמנית כפולה עצמאית) .
הדירה מאובזרת עם כל האביזרים להיחוות, מיד: (אביזרים וחומרים עבור המטבח לחדר האמבטיה, כולל מגבות, מגבות חוף, מזרנים אורתופדיים כפול (חדש), כריות, סדינים, שמיכות איכות נוספת וכו 'וב מצב מושלם, בחלקו מעולם לא היה בשימוש).
הרכוש הבלעדי של הדירה הוא יפה מאוד וגדול מאוד ומתנהל ברחבי הבית, עם דשא, מרוהט באגרטלים, אמפורות ומצויד בביתן אינדונזי מפואר ואביזרים מבחוץ מעץ טיק.
בדירה שני מקומות חניה פרטיים, במיקום נוח מאוד, מול הקונסיירז 'וליד הבית.
הנכס הוא בין אלה שממשלת קובה התירה לבנות במיוחד למכירה והוא נחלתם הבלעדית של אזרחים זרים (עם שטר מכר ציבורי, כמו זה האיטלקי ועם רישום במרשם המקרקעין של עיריית הוואנה. ). נכסים אלה ניתנים לרכישה ולמכר בחופשיות על ידי כולם וכעת גם על ידי אזרחים בעלי אזרחות אמריקאית.
המעוניינים יעקבו אחר כל הליכי ההעברה על ידי אנשי מקצוע קובנים ועל ידי אנשי מקצוע איטלקים המתגוררים בהוואנה.
ההוצאות לביצוע פרקטיקות קטנות אלה יחולקו בין קונה למוכר ויתועדו כחוק על ידי משרדי הנוטריון הציבוריים של בירת קובה.
המניע למכירה הוא העברת הפעילות המקצועית שלי לאינדונזיה.
מחיר מכירה של שתי יחידות הנדל"ן (80 + 80 מ"ר) 300,000.00 אירו (שלוש מאות אלף). היחידה היחידה (80 מ"ר) 150,000.00 יורו (מאה וחמישים אלף יורו).

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB