מכירה בית טורי, La Havana, La Habana, קובה, Playa santa maria del mar

מכירה - Cod. 42281

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 150 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: Terra con giardino p

Casa Cuba condominium Vista Mar- Havana בפלאיה דה ל'אסטה, 900 מטר מהחוף היפה ביותר בהוואנה. 3 ק"מ מגואנאבו ו-12 ק"מ ממרכז הוואנה. בית נפלא עם גינה פרטית גדולה.
יחידות הדיור ממוקמות במתחם של כ-70 בתים, שנבנה על ידי חברה איטלקית, הבית המשותף מצויד בבריכת שחייה גדולה, קונסיירז', שירות אבטחה 24 שעות ביממה.
הדירה למכירה, בשטח של 150 מ"ר, ממוקמת בקומת הקרקע, במיקום פינתי ועם נוף מרהיב לים מכל חדר ומורכבת מ-4 חדרי שינה המרוהטים באלגנטיות עם ריהוט יפה מאוד וחזק מעץ טהור (טיק אינדונזי) ואביזרים משובחים, 2 חדרי רחצה עם מקלחת, 2 ארונות, מחסן 1, חדר כביסה מאובזר, מטבח מובנה מפואר עם גימורים ופלטת שיש, סלון גדול מרוהט בכל פרט, גימורים איכותיים ובעלי ערך (התמונות מציגות את הפרטים הללו)
הדירה מאובזרת בכל האביזרים להתנסות, באופן מיידי: (אביזרים וחומר למטבח ולאמבטיה, לרבות מגבות, מגבות חוף, מזרונים אורטופדיים זוגיים (חדשים), כריות, סדינים, שמיכות ועוד. איכותי במיוחד ובמצב מושלם , בחלקו מעולם לא היה בשימוש).
הנכס הבלעדי של הדירה יפה מאוד וגדול מאוד ומשתרע ברחבי הבית, עם מדשאה, מרוהט באגרטלים, אמפורות ומצויד בגזיבו אינדונזי מרהיב ואביזרים מבחוץ בעץ טיק.
לדירה שתי חניות פרטיות, במיקום נוח מאוד, מול הקונסיירז' וליד הבית.
הנכס הוא בין אלה שממשלת קובה התירה לבנות במיוחד למכירה והוא רכוש בלעדי של אזרחים זרים (עם שטר מכר ציבורי, כמו זה האיטלקי ורישום במרשם המקרקעין של עיריית הוואנה ). את הנכסים הללו ניתן לקנות ולמכור באופן חופשי על ידי כולם וכעת גם על ידי אזרחים בעלי אזרחות אמריקאית.
כל הליכי ההעברה יבוצעו על ידי גורמים מעוניינים על ידי אנשי מקצוע קובנים ועל ידי אנשי מקצוע איטלקים המתגוררים בהוואנה.
ההוצאות על ביצוע שיטות אלה בקנה מידה קטן יחולקו בין הקונה והמוכר ויתועדו כדין על ידי משרדי הנוטריון הציבוריים של הבירה הקובנית.
מחיר מכירה 198,000 יורו

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB