השכרה שלושה חדרי שינה, Santa Clara, Villa Clara, קובה, 1, Leoncio Vidal, Santa Clara, Villa Clara, Cuba

השכרה - Cod. 29740

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 30 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

לינה וארוחת בוקר סנטה קלרה קובה Hostal פארק Vista
פארק Vista Hostal: הקולוניאלי ההוסטל המרכזי ביותר סנטה קלרה, קובה.
בבית יש אדריכלות אקלקטית נפלאה ורצפות קולוניאליות עם גובה מרצפה עד לתקרה של 6 מטרים, דומה ארמון קטן מורכב משישה חדרים של 25 מ"ר ונוף ייחודי לעומת כל אכסניה אחרת בעיר.
בית קולוניאלי בלב סנטה קלרה, עם קלאסיקה, מרווחים ואווירה קולוניאלית אוורירית, במצב טוב מאוד ונוחות, בצד הימין של הספרייה המחוזית "חוזה מארטי", ומשקיף על וידאל Parque, כמעט כל מרכזי תרבות, שם יש לך גישה אל החיים התרבותיים הענפים של העיר.
בבית יש מרפסת גדולה שבה אתה יכול לראות את הפנורמה השלמה של העיר ושעון העיר העתיקה. כל המראות של העיר הם בהישג יד של הבית שלנו, בנקים וכספומטים למשוך מזומנים, מוזיאונים לאמנות דקורטיבית, תיאטרון, קולנוע, נקודות גישה לילה למסיבות, כל משרדי נסיעות ודלפק תיור הם רק 100 מטר מהבית שלנו, המאוזוליאום של צ'ה הוא 2 ק"מ מביתנו, הרכבת המשוריינת 600 מטרים.
בבית יש 3 חדרים מרווחים להשכרה, 6 מטרים רבועים כל אחד, שבו תוכל לארח בני משפחה וחברים בקבוצה כל כך גדולה שזה בכל חדר שעושה אותנו שונים אכסניות אחרים כי בביתנו ולא לבחור שני חדרים יכול לבחור אחד ולשלם הרבה פחות. בחדר הראשון יש 1 מיטה זוגית ושלוש אישית עם עד 5 אנשים, חדר השינה השנייה יש מיטה זוגית ושלושה אישית זה נותן יכולת להכיל 5 אנשים, וחדר השינה השלישית יש שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה יכולה להיות עבור 6 אנשים עבור סכום כולל של 16 אנשים ו -11 מיטות 3 חדרי שינה, אתה יכול לארח קבוצות של חברים ומשפחות והוא חסכוני יותר בתים אחרים, אם חברים או משפחה, יש גם את הפריווילגיה הזאת היא בתחום ה- Wi-Fi אינטרנט אלחוטי והוא יכול לגשת אליו מן המרפסות או חדרים, משום שהוא ממוקם באזור Parque וידאל, גם החדרים יש מיזוג אוויר, מקררים, טלוויזיות, מאווררים אוורור טבעי, מרפסות המשקיפות על פארק וידאל, באחד החדרים הוא על המרפסת שם תוכלו לראות את כל העיר. בכל חדר יש חדר רחצה פרטי עם מים חמים וקרים. בנוסף 2 חדרים עם מרפסות, שבו אתה יכול לראות את חיי היומיום של העיר, אתה גם יכול להשתזף על המרפסת. אנו מציעים ארוחות בוקר וערב, שירותי בר בחדר, בין רבים אחרים.
Leoncio וידאל מס '1 גבוה, בין וידאל פארק (גלוריה) ו מייסיאו רחוב, סנטה קלרה, קובה, 50100
בפארק המרכזי של העיר סנטה קלרה, בצד ימין של הספרייה חוזה מארטי

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB